#2 Pomysły na swieta.

Nie wiecie co wybrać na drobny podarunek dla bliskich? Coz. Tez Milan z tym problem. Jednak dzisiaj już zrobiłam zakupy i co lepsze, wszystko zapakowałam :) nie miałam torebek świątecznych, wiec musiałam pomyśleć inaczej.
Chciałam Wam pokazać, ale nie zdążyłam porobić zdjęć wszystkim prezentom... eh. No, ale coś mam :)

Na pierwszy rzut leci paczka zrobiona dla mojej 17letniej siostry. Do Nas (ode mnie i od mojego chłopaka) dostanie bluzę I nerkę z Nike i bluzeczkę z Levisa:

Druga siostra, ze względu na jej zainteresowania dostanie zestaw do makijażu i różne dodatki z różnych firm (nie pamietam jakich) i nie powiem, ponieważ w Douglasie pani ekspedientka zapakowala nam to już w prezent w ładny papierek i szkoda mi to po prostu rozwalać. 
Mamie torebkę. Czarna z lekkim pikowaniem po bokach. Tacie bluzę, fikuśne majteczki i zestaw krawatów. Brat dostanie rózgę :) 
Efekt końcowy wyglada w ten sposób: 


No i zakupiłam zabawki dla dzieci mojej kolezanki. Ciotka przecież musi coś przywiezc. 

No a teraz chce Wam podsunąć kilka fajnych pomysłów na drogie upominki. Szukając prezentów dla mojej fanilii, mogłabym wykupić wszystko.skarpetki ze śmiesznymi motywami, piżamy, swetry, czapki, majteczki... wszystko i nic. Narzuty na łóżko, poduszki... wiele wiele rzeczy można kupic za małe pieniądze.




























Komentarze

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj