#4 Sobota


witajcie. Mój dzień zaczął się miłym wypadem do McDonald. Specjalnie do godz 11 widnieje oferta śniadaniowa. Uwielbiam kanapkę z jajkiem i boczkiem. Do tego frytki i kawusia. Mega. Najgorsze jest to, ze mój chłopak także polubił ten zestaw. Dlatego zbliża się weekend i rano jedziemy na „sniadanie”. Co za życie... A ciagle sobie powtarzam, ze rezygnuje z tego typu przyjemności. Czemu sama siebie oszukuje to nie wiem.
Wczoraj za to spędziłam kilka godzin nad paznokciami. Nie wyszły mi idealnie, ale na codzień, póki co będą ok.

Jak Wam się podobają? Dla mnie to chyba zbyt agresywny kolor. Gustuje w jawnych, pastelowych, nude. W sumie zawsze to jakaś odmiana.

Za to najlepsza rzeczą, nad która się zastanawiałam były pomysły na bloga... mam tyle tego, ze sama nie wiem za co się wziąć:
TakZe w ten sposób to wyglada... a tak na poważnie to na prawdę, mam wiele pomysłów, ale chce ograniczyć się do jednego. Nie robić zbędnego misz maszu u mnie na blogu. Zająć się jedna tematyka. Wgłębić się w nią. No, ale to będzie ciężkie, szczególnie ze względu na to, ze jestem osoba zbyt dynamiczna i ciekawska. Uwielbiam nowe rzeczy. Póki co doszłam do wniosku, ze muszę przystopować i powrócić do zwykłych prostych treści. Nauczyc się na nowo komponować tekst. Do tej pory moje posty są pisane na szybko. Na trasie czy w czasie, gdy na coś czekam.

Komentarze

  1. Miły wypad do Mc, jak ja uwielbiam tę restaurację :) śniadania są tam bardzo apetyczne, może nie często ale od czasu do czasu mam przyjemność ich skosztować. Bywam częściej kiedy organizowana jest promocja kawa za darmo :D Pazurki bardzo ładne, idealny kolor na święta :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne paznokcie :) Kolorek jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mc Donald kusi cenami;) jedzenie jest tam w miarę tanie i całkiem smaczne.. tylko, że.. no właśnie. Niezdrowe:(
    Powodzenia w prowadzeniu bloga. Ja zostaję na dłużej;>

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to nigdy nic nie jadłam z ofert śniadaniowej w Mcdonaldzie, haha. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi ochotę na maka ;D Uwielbiam tam jeść, pomimo że jest nie zdrowo :/

    tanajmniejsza.blogspot.com --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. pazurki fajne, a co do mc donalda... kocham go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też uwielbiam maca... i nie mogę z niego zrezygnować:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj