#9 - mam dola

Niby nie chcemy dążyć za czymś, za czym goni cala reszta. Niby nie chcemy poddawać się ikonom telewizyjnego piękna. Chodzi mi mianowicie o pogoń za zdrową, fit figura. Prosze! Każda z nas chce wyglądać pięknie. Każda z nas chce kreować siebie jak najlepiej. Przede wszystkim  - chcemy być lepszą wersją siebie. Jeżeli ktoś czuje się dobrze w nadprogramowych kilogramach i uważa, że to jest jego lepsza wersja - uszanujmy to. Jeśli ktoś czuje się źle w swojej skórze i chce coś w sobie zmienić także to uszanujmy.
Ja właśnie należę do osób, które nie czują się dobrze w swoim ciele. Mówiąc szczerze, już od ponad półtora roku robię coś w kierunku zmiany (wizualnej). I jak już jestem blisko celu, upadam i się poddaje wracając do poprzedniego stanu. Moim zdaniem, najważniejsze to to, żeby się ogarnąć, powstać i działąć dalej. Najlepiej, gdyby te porażki wgl nie wchodziły w grę. HOLA! jestesmy tylko ludzmi. Także moje przesłanie na dziś: Porażki są dla ludzi. Najważniejsze byś kolejny raz wstał, działał dalej :)




Dzisiaj miałam ochotę na pierniczki. Poszłam do kuchni, wyszukałam odpowiednich składników i zrobiłam wersję fit. Ciasteczka smakowały wyśmienicie. Szkoda tylko, ze to ciasto wyszło mi tak kruche i takie... 'nielepikie', ze nie mogłam niczego uformować ;( Przepis? Wpisz 'fit przepis na pierniczki' i wyskakuje tego multum!



A no i dodam, że nie jestem mistrzem kulinarnym i nie specjalizuje się w pieczeniu. No i co za tym idzie? Ze fit pierniczki byly moimi pierwszymi pierniczkami w zyciu.

Komentarze

  1. Przepiękne i zapewne pyszne pierniczki też nie jestem orłem w kuchni, a i postanowienia spełzły na niczym ale od czego jest nowy rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze jest to, abyśmy uznali swoją słabość. Porażka nie jest niczym złym, to część naszego życia, którą koniec końców, możemy przekuć w sukces. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama małymi krokami dążę do lepiej wersji siebie ale jeśli mnie przytrzyma to nie poddaję się, mimo wszystko dobrze się czuję w tym ciele :) A fit pierniczków nigdy nie próbowałam chociaż ostatnio mam mega ochotę na pierniczki :)
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pierniczki idealne na doła :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierniczki wyglądają naprawdę smakowicie ;) Ja wczoraj piekłam również pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porażki to rzecz naturalna. Najważniejsze to się podnieść :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Porażka musi być,bez tego nie będzie owoców. Ja tam ciągle chcę coś zmienić a i tak ciągle mi nie wychodzi:P Olałam już temat zmian

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo smakowicie wyglądają. Schrupałabym je od razu. Chyba nie ma na świecie osoby, która nie osiągnęła czegoś wielkiego bez porażek. Jeśli czegoś pragniemy, powinniśmy dążyć do tego mimo niepowodzeń i problemów. A w późniejszym czasie podziękujemy sobie sami za nasz upór.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy ma na swojej drodze porażki. To jest potrzebne to nas hartuje . No i sprawia ze bardziej doceniamy sukces . Ja tez byłam blisko moje celu ale niestety przez chorobę, wyjazdy i brak czasu . Cofnęłam się z tym Ale nie poddaje się. Czasem trzeba pozwolić sobie na spadek aby poznać swoje błędy w diecie lub no w organizacji czasrm Teraz wracam z nowa siła . Ładne te pierniczki .

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że porażki i potknięcia są niezwykle potrzebne. To one kształtują nasz charakter, to one nas wzmacniają. Jednak oczywiście wtedy gdy mamy zasoby i gotowość aby się podnieść, o czym piszesz w "przesłaniu". Także życzę Ci dużo siły oraz motywacji, ale także cierpliwości i wyrozumiałości względem siebie :) Pierniczki wyszły super! Ja biorę się za pieczenie w czwartek :) Ale moje nie będą fit, to na pewno hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam się tego, że kluczem jest wyciąganie lekcji z jakichkolwiek naszych błędów. Cieszę się, że dzielisz się swoimi przemyśleniami, to już uważam za krok do przodu :) Narobiłaś mi smaka na pierniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem dlaczego nie lubisz swojego ciała, jesteś piękna ♥
    A ciasteczka musiały być pyszne, zwłaszcza że w wersji fit!
    Zostaję na dłużej ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Porażki są bardzo ważne. Gdyby nie one, nie moglibyśmy osiągać wyższych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ważne by mimo porażek dążyć do upragnionego celu.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze, żeby czuć się dobrze we własnym ciele. A pierniczki są super, są Twoje :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Potknięcia zawsze się zdarzają i właściwie to one nas kształtują. Najważniejsze,żeby się nie poddawać i dążyć do celu, ale zachować przy tym racjonalność, szczególnie w kontekście diet i ćwiczeń. :)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  17. Porażki zawsze się w życiu zdarzają, najważniejsze by wstawać i brnąć do przodu ;)
    Pierniczki bardzo smakowicie wyglądają :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie motywacją do osiągania ważnych dla mnie celów często są cytaty i ich przesłanie (np. "when you feel like quitting, think about why you started", "the fact that your aren't when you wanna be, should be enough motivation", "giving up on your goal because of 1 setback is like slashing your other 3 tires because you got a flat".
    Powodzenia! Jeśli coś jest dla ciebie, warto o to powalczyć :)
    nicolestraveljournal - moda, podróże i lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy z nas niestety kiedyś się potyka i to będzie nam się trafiało przez całe życie. Warto podejść do tego wszystkiego z głową i silnie walczyć z złymi emocjami. Najpierw dać im upust, a później pokazać, że he.... tak już jest trudno!Jutro będzie lepiej :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj