#8 no i sobota zleciala...

Cały tydzień zleciał, niewiedząc kiedy. Już za niedługo święta! Czas spędzony wśród najbliższych, przy stole pełnym jedzenia. Wydawałoby się, że to czas dla wielu szczęśliwy, jednak przypuszczam, że nie dla każdego. Raz - są ludzie, którzy nie mogą spędzić świat wraz ze swoją rodzina, bo praca, bo nie dojedzie na czas, bo nawet czasami ich nie po prostu NIE MA. Współczuję tym osobom. Tylko tyle pozostaje mi dla nich zrobić... 
Także koniec moich rozmyślań. Chciałabym Wam pokazać okolice mojego małego miasta, które pomimo natłoku ludzi, jest i tak piękne :


Obok mojego osiedla płynie niewielki kanał wodny (nawet nie znam jego nazwy) i wzdłuż niego położony jest chodnik. Wczoraj, wychodząc z psem, pierwszy raz od nie pamiętam kiedy, była tak piękna pogoda, że musiałam to uwiecznić. Dobra, temperatura nie przekraczała dwóch stopni Celsjusza, ale za to ostatnie promienie wydawało zachodzące słońce. Sami widzicie jak jest przecudownie!

Wieczorkiem wybrałam się na winko do koleżanki. Posiedziałyśmy, pośmiałyśmy się i grzecznie wróciłam pieszo do domu. Tez nie moglam się oprzeć widokom po drodze: ps. zrobiłam się takim małym, kiepskim fotografem :D


A dzisiaj za to, przed godziną 12, przyszła do mnie moja dość krótko, ale mocno oczekiwana paczka :) Z zakupu jestem strasznie zadowolona! Nie mogę się do czekać kiedy użyje tej torebki!




A w Polsce jaka temperatura? Też tak samo jak u mnie, nie rozpieszcza nikogo?

Komentarze

  1. Ale boska torebka 😍 u mnie zimno i spadł pierwszy śnieg w tym roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zestaw, ahhh torebka Michaela Korsa - marzenie! :D
    Bardzo się cieszę, że święta najprawdopodobniej będą białe, to właśnie śnieg dodaje uroku i magicznej atmosfery.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też padał śnieg, ale niestety bardzo mało i bardzo krótko. Jestem zachwycona paczką, która do Ciebie dotarła. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie tylko u mnie nie ma tego sniegu... mam nadzieje, ze blizej swiat, zasypie nas :D pozdrawiam :)

      Usuń
  4. jak juz wiesz- u nas spadł śnieg:D bardzo się cieszę z tego powodu, bo na pewno dodaje on świętom pewnego klimatu:> super, że dostrzegasz z pozoru tak małe rzeczy, ładne widoki. Oby tak dalej;) Torebka supi! Właśnie też wróciłam od koleżanki z winka- czasem trzeba- i mam energię, żeby pisać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie ;D po winku rozpiera mnie energia ;p

      Usuń
  5. Piekne zdjecia i ta torebka sliczna! W Pl mnie nie ma ale powem ci ze w NYC jest zmiennie, wczoraj cieplo a dzis zimno i deszcz :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak to w NY, amplituda temperatur wcale nie jest czyms obcym ;p pozdrawiam!

      Usuń
  6. Czas leci za szybko. Niestety na pewno znajdzie się ktoś, kto nie będzie szczęśliwy na święta :/ Bardzo ładne zdjęcia i przeuroczy piesek! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do Świąt -podzielam to co napisałaś ☺
    Ależ piękne te widoki -nie dziwie się że nie mogłaś się oprzeć zrobieniu zdjęcia ☺
    Ta torebka jest cudna 😍
    U mnie w PL śniegowo i mrozno ❄
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz niedlugo wracam do Polski
      <3 ciekawe jak jest u mnie ;)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia i śliczna torebka :D Święta nie dla każdego są czasem wesołym :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też spadł pierwszy śnieg, weekend dość pracowity dużo mam do zrobienia na święta :) Obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, torebka też super :) Mam nadzieję, że te święta będą dla Ciebie wesołe! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, przepięknie jest tam, gdzie jesteś. Aż szkoda,że nie pochwaliłaś się, gdzie jest tak pięknie. :)

    A torebka przepiękna! :)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas śnieg już wszędzie - Warszawa :)
    Gdzie kupiłaś torebeczkę z kosmetyczkami?



    http://www.nieokreslona.pl/2018/12/super-zestaw-swiateczny-india-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Też mam psa - labradorkę, wspaniałe psy :)

      Usuń
    2. na jednej z tutejszych stron internetowych, wlasnie z takimi rzeczami ;)
      a psiaka tez musisz miec cudnego <3

      Usuń
  13. Piękne okolice. Torebka jest cuuuuddddooooooowna! Chcę taką

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetna jest ta torebka! Boska wręcz

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :) Uroczy piesek

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz piękną okolicę, zazdroszczę :) Będę tu wpadać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj