2021 - budzimy się!

 


Nie będę nikogo informować, że rok 2021 rozpoczął się kilka dni temu, bo przypuszczam, że prawie na każdym kroku jesteście obrzucani tą informacją. Tak jak każdy z nas, mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy. Przynajmniej mam taki PLAN. 

W dzisiejszych czasach jesteśmy skazani na fejkowe informacje od polskiej telewizji lub obszernej wiedzy milionów ekspertów, osadzonych na portalach w internecie. Co wybieramy? Ależ oczywiście info, które pasuje bardziej Nam. Tylko teraz - co jest prawdą? Głupiejemy. Jednak nie dajmy ponieść się emocjom i MUSIMY ciągnąć dalej i iść po swoje! Wiem, łatwo jest powiedzieć, trudniej jest oczywiście zrobić.

Ja już postawiłam pewne kroki, które mam nadzieje, że pomogą zrealizować mój plan. Może w następnym poście pokaże Wam moje metody. Czy są sprawdzone? Póki co testuję NO i mogę rzec, że jestem zadowolona (póki co). 


Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tych metod więc czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, więc czekamy :D Powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny post z Twoimi metodami :) Może mi pomogą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Jestem ich bardzo ciekawa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, każdy z nas ma ten plan na lepszy rok i tylko pozostaje mieć nadzieję, że żadne inne czynniki z zewnątrz nam tych planów nie popsują :)

    Obserwuję ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Ja w tym roku mam zamiar bardziej wziąć się za siebie :D Oby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, najwyższy czas się obudzić :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przyznaję, że nie lubię nic planować, bo wtedy nic mi nie wychodzi tak jak powinno ;) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od jutra zaczynam stawiać pierwsze kroki w moich postanowieniach na nowy rok ;) Wszystkiego dobrego i realizacji wszystkich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci powodzenia w realizacji tych planów ☺
    Bardzo chętnie poczytam o Twoich metodach ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za realizację Twoich zamierzeń na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj