Mała przerwa



No witam ;) Trochę się opuściłam w dodawaniu postów na bloga. Spowodowane jest to baardzo napiętym grafikiem. Narzuciłam sobie bardzo dużo zajęć na raz i próbuje wszystko jakoś pogodzić. Jednak świat blogowy poszedł w odstawkę. Jednak przy każdej wolnej chwili zaglądam na niego i próbuję przynajmniej odpisywać na komentarze ;p

A co takiego robię? Pracuję... Doszła ośmiogodzinna praca (wraz z dojazdem zajmuje mi to ponad 9h w ciągu dnia). Poza tym - tatuaże i samo doszkalanie się, media społecznościowe jakim jest instagram, klientki na pazurki, no i WIADOMO - zdrowy tryb życia (gotowanie, ćwiczenia). 
Obowiązki domowe (pranie, sprzątanie, zakupy itp itd.) Nooo i czas na chwilkę relaksu. Ah, zapomniałam jeszcze o projekcie, który zaczęłam realizować od nowego roku. Rozpisuje swoją dietę i mam kilka klientek ;). Puki co efekty są fajne, będę czekać na końcową metamorfozę. 

Serio, mam tak grafik napięty... I artykuły w stylu ' jak zorganizować sobie czas' średnio pomagają... Tym bardziej, że znam już chyba wszystki lifehacki, sztuczki itp, które pomagają w rozporządzeniu czasem.
Jest tylko jedna rada... Trzeba z czegoś zrezygnować. Problem jest taki, że nie potrafię. Po prostu nie mogę. 

A na koniec wstawiam kolejne pyszne posiłki <3 Jeśli interesuje Was przepis, piszcie w komentarzu ;) chętnie wam odpowiem ;)









I serdecznie zapraszam Was na mojego instagrama :



Komentarze

  1. Czasem przerwa pomaga nabrać sił i ruszyć z czymś nowym i świeżym! :) Pozdrawiam!
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj, czasami przychodzi taki moment, ze człowiek ma tyle obowiązków, że sam nie wie od czego zacząć dzień. Spokojnie, odwiedzaj nas w wolnej chwili ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście dobra organizacja pomogła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj