#foodbook 1

 


Dzień dobry! Jak tam samopoczucie na początku tygodnia? U mnie całkiem dobrze. Postanowień się trzymam, mało tego... Dodałam sobie kolejne, ale myślę, że to dobre połączenie. Troszeczkę tego, troszeczkę kolejnego... U mnie jest to spadek masy ciała (dzięki temu wstawiam dzisiaj poniedziałkowego foodbooka), wyższa aktywność na blogu jak i na instagramie, głębsze zapoznanie się z językiem Niderlandzkim (w zeszłym roku uczęszczałam do szkoły, ale przez tego całego wirusa, zostały odwołane nam lekcje stacjonarne a online jakoś mi nie przypadają do gustu...), oszczędzanie (w końcu trzeba zacząć) i... i tej ostatniej rzeczy na razie zdradzić nie mogę, bo nie wiem czy wytrwam :D, ale póki co wczoraj miałam lekki 'kryzys', ale... No, także zobaczę jak to będzie dalej.

Okej. Przejdźmy do foodbooka. Mam nadzieję, że Wam przypadnie do gustu!

 ŚNIADANIE: Owsianka z Danio, na mleku sojowym:



OBIAD: Gołąbki 'oszukane' z sosem na bazie passaty:



KOLACJA: Kanapkowy wrap z serkiem philadelphia light, szynką i warzywami:



Wszystkie przepisy są bardzo proste. Jedynie gołąbki poświęcają więcej czasu. Jeśli chcecie przepis, mogę do wstawić w komentarzu :)
Jeże li chodzi jeszcze o cały dzień jedzenia, to jako przekąskę wybrałam princesse, banana i w dobie 'kryzysu', dołożyłam sobię gołąbka.
A jeżeli chcecie przepis na omlecika, który jest na pierwszym zdjęciu, zapraszam na instagrama (ikonka do niego mieści się na górze strony)

Także tym akcentem kończę dzisiejszy wpis. Mam dużo obowiązków na dzisiaj, także zmykam. Znośnego tygodnia!




Komentarze

  1. Owsianki nie lubię ale gołąbki i wrap - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owsianki tez sa dobre :D tylko musisz odpowiednio sie z nimi potraktowac ;p moze wrzuce kiedys przepisy na owsianki :D

      Usuń
  2. looks delicious!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Wszystko wygląda pysznie :) Ja w zasadzie jestem wszystkożerna i rzadko zdarza się coś, czego bym nie zjadła. Przede wszystkim lubię odkrywać nowe smaki :) Cóż mogę dodać, apetyczny wpis! :)
    Dobrego tygodnia życzę! Musi być dobry :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, wszystko zernosc to bardzo dobra cecha :D

      Usuń
  4. Uwielbiam owsianke i uwielbiam wrapy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to i to jest bardzo dobra i szybka opcja na dobre jedzonko :D

      Usuń
  5. Wygląda smakowicie, zwłaszcza te oszukane gołąbki. Uwielbiam takie smaki, więc możesz wstawić przepis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK! wiec wrzucam PRZEPIS: kotlety: gotujemy ryż. do ostudzonego ryżu wrzucamy mieso mielone z kurczaka i poszatkowana kapuste pekinska. przyprawiamy to: sola, pieprzem, papryka wedzona, oregano, ziolami prowansalskimi, bazylia i przyprawa do kurczaka. wszystko razem mieszamy. dodajemy jajko, zeby ladnie to wszystko zlepic, w przypadku, gdy nam sie nie klei :D wyrabiamy kulki, smazymy na oliwie az do czasu zarumienienia sie.

      SOS (najlepiej robic w trakcie smazenia sie kotletow, bo pod koniec dodajemy go na patelnie wraz z kotletami i wszystko dusimy przez 15/20min) : ulubiona passata, odrobine wody, lyzka smietany, no i przyprawy: bazylia, oregano, ziola prowansalskie sol i pieprz. ponownie wszystko ze soba laczymy az do uzyskania fajnej jednolitej konsystencji.

      No i tak jak wspomnialam wczesniej, golabki na patelni juz przewrocone na druga strone, polewamy sosikiem i dusimy. w razie, gdyby sos byl dla Ciebie za gesty, to dodajesz wody.

      Skladniki tez mozesz zmieniac według uzniania.np mieso z kurczaka zastapic zwyklym wieprzowym, ale jak chcesz, zeby bylo chudsze to no z kurczaka lepsze, kapuste tez mozesz wybrac normalna a nie pekinska (chociaz pekinska jest delikatniejsza, dlatego wybieram ja do oszukanych)

      Usuń
    2. a przepraszam, zapomnialam dodac jeszcze przyoprawy czosnku do miesa :D

      Usuń
  6. Wszystkie z dania z tego foodbooka wyglądają bardzo apetycznie :) U mnie częściej od owsianki gości jaglanka, choć ostatnio rzadziej jadam słodkie śniadania ;) Ale ostatnio robiłam placuszki na bazie serka homogenizowanego i muszę przyznać, że były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie dania bym zjadła z przyjemnościa. Aż mi smaka narobiłaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Owsianka pycha! I jakie wypasione danio, nie widziałam jeszcze takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :D no, powiem Ci, ze jedno z moich ulubionych - straciatella. z dodatkiem kawalkow czekolady. pychotka!

      Usuń
  9. Bardzo apetycznie:) Owsiankę uwielbiam, gołąbki i wrap też pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama często robi takie oszukane gołąbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo sa proste i smakuja wysmienicie :D ja tez robie praktycznie co tydzien ;p

      Usuń
  11. mmm wrapa sobie dziś zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Same pyszności , wszytsko bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju ale lubię takie posty:D omom:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego wrapa to bym zjadła 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Gołąbki bardzo lubię :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też na śniadanie zawsze owsianka, ostatnio z mlekiem sojowym :) gołąbki to zawsze super pomysł :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam! Wszystko wygląda pysznie i zjadłabym z chęcią (poza owsianką, której nie lubię)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajrzałam do Ciebie jeszcze przed śniadaniem i dość szybko tego pożałowałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda przepysznie i podoba mi się, bo używa zdrowych składników.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś nie lubiłam owsianki a teraz to moje ulubione śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany aż się głodna zrobiłam, szczególnie takiego wrapa z serkiem bym zjadła ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam owsianki :D mniam! i gołąbki z chęcią bym przyjęła! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. golabki to najprostsze co ostatnio zaczelam robic :D

      Usuń
  23. U nas na śniadanie ostatnio królują naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki za wszystkie Twoje postanowienia 😁 posiłki wyglądają smacznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj 😊
    Ale trafiłam, post w sam raz dla mnie, też powinnam troszkę zrzucić z tego i owego...nazbierało się troszkę!
    Jadłospis bardzo smakowity i jak dla mnie extra, owsiankę uwielbiam w każdej postaci i z różnymi dodatkami. Piękne apetyczne zdjęcia zrobiłaś, już jestem głodna 😉😊
    Dziękuję pięknie za wizytę i miły komentarz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie zaciekawiły te gołąbki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam gołąbki. Często je robię sama w domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ten wrap wygląda smacznie. Pamiętam, kiedy w gimnazjum jedna z koleżanek przynosiła właśnie takie wrapiki na drugie śniadanie, aż ślinka ciekła :D

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię śniadania na słodko. :) <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj