sniadania na redukcji


Cześć Miśki! Jak tam samopoczucie? Jak tam mija Wam tydzień? Mam nadzieję, że ciągle realizujecie swoje plany 😁, że nie zwalniacie tempa i lecicie po swoje 👌🏻. Tak trzymać! Jednak, gdy już nie wyrabiacie na zakrętach to polecam troszeczkę zwolnić. Ja zrobiłam sobie taki reset w poprzedni weekend. Dzięki temu, ten tydzień był bardzo, ale to bardzo dla mnie produktywny. 

Dzisiaj jednak przychodzę do Was z pomysłami na śniadanka w czasie redukcji. Będą to baaardzo proste przepisy. Oczywiście w skrócie, bo to są tylko propozycje podania a co macie w lodówce, co Wam smakuje to tylko zależy od Was. Także zaczynamy!


NALEŚNIKI
Składniki to jak zwykle ; mąka pszenna, mleko 0.5%, jajko, sól. Nadzienie to ser twarogowy odtłuszczony z dodatkiem cukru trzcinowego z odrobiną startej skórki z pomarańczy. Na górze roztopiona czekolada z borówkami. 


ZAPIEKANKI
Na dwie kromki chleba nakładamy sałatkę z cebuli i pomidorów (wszystko pokrojone w kosteczkę). Na wierzch dajemy mozzarellę i przypiekamy to w piekarniku do momentu aż ser się rozpuści.


TORTILLA
U mnie była to sałata, ser mozzarella, plasterek szynki, pomidor, ogórek no i ketchup -60% z kotlin (odrobina). Przypiekamy i szybkie śniadanie gotowe.


PIZZA
Spód to ZWYKŁA tortilla. Nakładamy passatę pomidorową (Heinz) na placek tortilli, posypujemy startą mozzarellą. Nakładamy ulubione dodatki np: pieczarki, szynka, kukurydza, pomidorki itp. Wkładamy do piekarnika, chwilkę zapiekamy no i gotowe 😃


OWSIANKA
U mnie standardowo: namoczone w gorącej wodzie płatki owsiane, jogurt grecki/ skyr, jabłko pokrojone w kostkę no i orzechy z żurawiną. UWIELBIAM TĘ OWSIANKĘ. Moje ulubione połączenie 😁 Czasami dodaje jeszcze odżywkę białkową, ale to zależy od dnia 😊


Nie traktujcie tego jako ściśle narzucone przepisy. Po prostu pokazuje Wam jak można urozmaicać dietę. Na prawdę nie jest to ani ciężkie, ani pracochłonne, ani nawet drogie... Możecie zmieniać składniki, dodać co nieco, odjąć... Wszystko zależy od Waszych preferencji. U mnie jest już 13kg mniej od połowy stycznia. Nie uważam, żeby było to jakoś szybko zrzucone. Tym bardziej, że na prawdę nie przechodzę katuszy, które przechodziłam kiedyś, będąc na diecie od 'dietetyków'. Najgorsze była ta monotonność w jedzeniu: kurczak, brokuł i kasza. Myślałam, że to się nie skończy. Do tej pory mam lekki odrzut od brokułu. A teraz? Jem na co mam ochotę. W kuchni stawiam na to co mi smakuje a nie czego powinnam dużo jeść, by być przezroczysta. Wydaje mi się, że po prostu do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć i zrozumieć. Teraz wiem, że dieta powinna być dla mnie. Może dlatego moje efekty są całkiem zadowalające. 

Na dzisiaj to już wszystko. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i może zainspiruję Was do takiego prostego, szybkiego gotowania 😊 BUZIAKI!❤️


Komentarze

  1. Ale pyszności! Bardzo ciekawy przepis na pizzę i zapiekanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pizza wygląda przepysznie. Aż ślinka pociekła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie! Dieta nie musi nas ograniczać. Możemy zjeść zarówno zdrowo jak i smacznie :)
    Świetne propozycje na wyśmienite śniadanka.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe i proste propozycje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam naleśniki. Aż zrobiłam się głodna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły na śniadanko :D
    Naleśniki prezentują się przepysznie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda bardzo smakowicie! Aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje. Nie wiem, którą wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, mogłabyś podawać mniej więcej kaloryczność tych dań? Wyglądają nieziemsko, sama jestem aktualnie na diecie od dietetyka i całkowicie się z Tobą zgadzam - kasza, kurczak, brokuł... Dlatego z wielką chęcią wypróbowałabym tych dań, tym bardziej, że tak pięknie Twoja waga idzie w dół, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie od dluzszego czasu mysle nad podawaniem kalorycznosci moich posilkow ;) wiadomo, jest to kwestia indywidualna, ale postaram sie w kolejnym foodbooku uwzglednic to i pokazac, ze redukcja nie jest monotonna :D

      Usuń
  10. Wszystko bym zjadła :D
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo apetycznie :) Uwielbiam owsiankę na śniadanie, naleśniki to też zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naleśniki to moje ulubione śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne śniadania! Sama też robię taką mini pizzę na tortilli :) Aczkolwiek jeśli chodzi o pizzę, to Biedronka ma gotowe spody i jeden ma tylko 400kcl, wiec też dobry pomysł na posiłek :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko bardzo apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez te pyszności strasznie się głodna zrobiłam haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszności :D Już się przestraszyłam, że te kawałeczki mozarelli na kanapkach to ząbki czosnku :D :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz jestem w Sanatorium więc robienie posiłków mam choć na chwilę z głowy :) Po zakończeniu turnusu z chęcią sprawdzę przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio jem płatki owsiane z owocami bez opamiętania! <3 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo inspirujący post i z pewnością z niektórych pomysłów skorzystam :) Święta pozwoliły mi odpocząć i wyhamować, więc jest nowa energia i zapał.

    OdpowiedzUsuń
  20. Naleśniki - uwielbiam! Swojego czasu jadłam codziennie przez kilka tygodni z twarożkiem i truskawkami. Dziwię się, że mi się wtedy nie przejadły :D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pizza na tortilli wygląda mega apetycznie! Owsianka z owocami to też zawsze super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pyszności ! Taka dieta to przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kanapki z cebulą? ooo nie xD ale pozostałe propozycje są jak najbardziej ciekawe :) pizze na tortilli też zdarzało mi się robić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam naleśniki :)
    Twoje śniadaniowe propozycje są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pizza tortilla? Muszę spróbować, wygląda pysznie😋

    OdpowiedzUsuń
  26. Te przepisy wyglądają fenomenalnie, zjadłabym każdą z tych potraw, ale od dwóch tygodni nie jem węglowodanów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie pyszności tu masz! o wooooow, wszystko bym zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. your diets look healthy and tasty. thanks for sharing the great post.
    hd lace front wigs

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj