Naleśniki!

 


Witam Was wszystkich w niedzielne popołudnie! Jak tam samopoczucie? Jak dalsza motywacja do działania? U mnie całkiem dobrze, ale ostatnio mam natłok obowiązków, wynikający z dłuższego pobytu w pracy... Dzięki czemu rzadziej jestem aktywna na blogu. Spokojnie - postanowie to Wam zrekompensować już niedługo 😁. 
Aktywność fizyczna oczywiście w dalszym ciągu jest obecna. Za chwilkę siadam do projektu nad kolejną kurtką dla koleżanki na urodziny. W następnym poście pochwalę się efektami mojej pracy 😃. 
Dziękuję za pozytywny odbiór mojej małej metamorfozy. Już niedługo postaram się opublikować kolejne progresy. NO, ale dzisiaj póki co, przychodzę do Was z przepisem na naleśniki 😊

_________________________________

NALEŚNIKI:

ciasto:
- 4 łyżki mąki pszennej;
- pół szklanki mleka 0,5%;
- 1 jajko;
- sól i pieprz
nadzienie:
- twaróg chudy 
- dżem 100% 
WYKONANIE:
Wszystkie składniki na ciasto miksujemy do uzyskania płynnej masy. Smażymy na patelni z odrobiną tłuszczu (u mnie był to olej kokosowy). Placki smarujemy do połowy twarogiem a drugą połowę pokrywamy dzemem i zawijamy. Na koniec opcjonalnie można polać je czekoladą (dwie kostki z odrobiną wody rozpuszczam w mikrofali przez kilka sekund). I GOTOWE!
Proste, tanie a przede wszystkim PRZEPYSZNE! Polecam 😃    Wiem, że to danie nie jest czymś szczególnym i Gesslerowa nie byłaby zaskoczona, ale ja jestem zwolenniczką prostych metod ☺️ Tak żyje mi się o wiele lepiej 😁

Życzę znośnego tygodnia ☺️



Komentarze

  1. Prosty przepis i pyszne naleśniki, uwielbiamy je 👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze dodaję do ciasta odrobinę cukru waniliowego, wtedy naleśniki wychodzą obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mi uświadomiłaś, że dawno nie jadłam naleśników :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naleśniki, dawno ich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię naleśniki, zazwyczaj je jem z samym dżemem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam naleśniki, szybki sposób na pyszne śniadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przepisu chętnie skorzystam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Robię identyczne naleśniki, ale jemy z Nutellą lub cukrem pudrem, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naleśniki to jedne z moich ulubionych śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kochana!
    Widzę, że nie tylko u mnie taki natłok w pracy ;) Nie mogę się doczekać efektów tej kurtki.
    Dobrze, że w tym całym szaleństwie nie zapominasz o aktywności fizycznej.
    Bardzo fajny i prosty przepis. Aż mi się zrobiła ochota na naleśniki :D Często sekret tkwi w prostocie, więc dobrze, że ją lubisz ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham naleśniki! Po prostu uwielbiam. Wczoraj jadłam na kolację. A patrząc na Twoje zdjęcie, zjadłabym ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam naleśniki, to świetna propozycja i dla starszych i dla młodszych, którzy niekiedy bywają bardzo wybredni, ale akurat to danie bardzo lubią :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam naleśniki, najlepszy kryzysowy obiad. Ja robię z pieczarkami na pikantnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię naleśniki ; ) chyba w każdej wersji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam naleśniki w każdej wersji i na słodko i wytrawne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham naleśniki :) Bardzo często je smażę :) Twoje prezentują się obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię naleśniki, często je robię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, mniam, mniam. Zjadłabym takiego naleśnika :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam naleśniki w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają zacnie :D Co prawda nie lubię przygotowywania rzeczy, które wymagają sterczenia nad patelnią, ale dla takich naleśników warto się czasem przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam naleśniki. Najlepsze zawsze te mamine przypominające dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i love pancakes,but i've not eaten them for a long time. i'd like to use your recipe.
    ragards
    613 wig

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj