Pomysły na walentynki


 Dzień dobry Młodzieży! Jak tam minął Wam tydzień? U mnie, szczerze mówiąc, był baaardzo produktywny. Przyszły nowe pomysły, zaczęłam nowe plany, projekty. W poniedziałek skończyłam 26 lat. Ten czas leci... Jak szalony. Cieszę się również z Waszego odbioru mojego ostatniego posta. Bardzo dziękuje za wszystkie miłe słowa :)

_________________________________

Jednak dzisiejszy post dotyczyć będzie moich pomysłów na walentynki. Widziałam już kilka tego typu artykułów u Was na blogach i uznałam, że też coś takiego zrobię. A więc..

Pierwszą propozycją są perfumy. Każdy z nas zna swoją drugą połówkę (przynajmniej tak nam sie wydaje).  A poza tym, to nas ma satysfakcjonować zapach partnera. Także wybór zapachu nie powinien nam sprawić problemu. A jeśli tak jest to po prostu bierzemy ją/go i idziemy razem do perfumerii.


Wiadomo, że ucieszlylibyśmy się i myślę, że nasza druga połówka także ucieszyłaby się z jakiejś biżuterii. Czy to łańcuszek, kolczyki, czy zegarek, na pewno będzie dobrą opcją. Dla mężczyzny może to być bransoleta, łancuch, sygnet. Dla damskiej części, oczywiście, praktycznie wszystko z tej kategorii. Zależy w czym lubuje się nasza miłość :)
 

Trzecią propozycją z mojej strony jest oczywiście spersonalizowany prezent. Ja osobiście jestem zwolenniczką tej kategorii. Uwielbiam dostawać małe upominki, ale wykonane własnoręcznie i takie, które są po prostu ściśle związane ze mną i osobą bliską. To jest pamiątka, która zostaje z nami do końca... Ja dzisiaj wykonałam akurat breloczki ze zdjęciami dla moich bliskich. Gotowe szablony zakupiłam w actionie za dosłownie grosze a zdjęcia wydrukowałam. Wyciełam odpowiednio do formy i tak oto prezentuje się efekt finalny:


Wpadłam też na pomysł wykonania albumu z ostatniego roku, ze ścisłym określeniem jak on nam razem przebiegał, ale ze względu na pandemię i na kwarantannę, określone sklepy są zamknięte i musiałabym zamówić kilku kartkowy album. Do tego potrzebny jest czas, ponieważn dostawa itp. Mam coś takiego w planie, ale muszę przysiąść do zamówienia.

_________________________________

Oczywiście, że do walentynkowego nastroju, potrzebne są świeczki zapachowe i dobre winko. Ja ze swoją drugą połówką uwielbiamyb takie spokojne wieczory przy lampce wśród świec. 

A Wy jakie macie plany na walentynki? 



Komentarze

  1. Ja lubię walentynki spędzać po domowemu, czyli kapciuszki, piżamka, dobra kolacja i winko do filmu (niestety, chłopak nie trawi romantycznych, więc będzie to pewnie jakiś horror :P).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wolę spędzać walentynki w domu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria to zawsze dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te breloczki:) ja planów walentynkowych nie mam żadnych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    My staramy się Walentynki celebrować cały rok, więc jakoś nie napinamy się z okazji tego święta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysły na prezent jak najbardziej okey :) Najważniejsze by ten dzień spędzić w miłym towarzystwie, celebrując swój czas.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysły :D Ja już mam wybrany prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Świetne pomysły na prezent, zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Ja osobiście najbardziej lubię spersonalizowane prezenty dawać i otrzymywać. Jest w nich coś, czego nie znajdzie się w żadnym innym. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne i sprawdzone pomysły na prezent, na pewno nie zawiodą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lepiej jest pójść w ta bezpieczna stronę :D

      Usuń
  11. Bryloczki są przecudne, świetny pomysł ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Breloczki piękne , wszystkiego naj..naj..z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim spóźnione życzenia urodzinowe, życzę Ci wszystkiego co potrzebne do szczęścia, zdrowia i miłości bliskich osób..
    Co do upominków na Walentynki to też jeszcze do końca nie zdecydowałam, ale perfumy juz mam. Podoba mi się pomysł z
    breloczkiem, widziałam takie w tym sklepie. Mozliwe, że go zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wykonać coś takiego! Osoba obdarowana bardzo się cieszy :D

      Usuń
  15. Perfumy to świetny pomysł na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kupować mojemu mężowi perfumy i zawsze udaje mi się trafić w jego gust:)
    Takie spersonalizowane prezenty to też super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nauka! Rozszerzam działalność i jeszcze wiele nauki teraz przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie również bardzo produktywnie, praca, szukanie sal weselnych, blog :)
    Mój już tyle perfum dostał ode mnie, ale uwielbiam jak nimi pachnie :) Zegarek dostał na Święta dwa lata temu. Bardzo spodobał mi się pomysł z tym breloczkiem! On uwielbia kolekcjonować takowe z różnych miast, które zwiedziliśmy. Więc taki z wspólnym zdjęciem myślę, że również mógłby mu się spodobać.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, GRATULUJE! Kiedy planujecie wesele? :D aż zazdroszcze... no to polecam zrobić coś dla Niego, na pewno się ucieszy :)

      Usuń
  19. Fajne pomysły na prezent. Ja Walentynki spędzam zawsze u mojego chłopaka w Warszawie.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spersonalizowane prezenty to świetny pomysł nie tylko na Walentynki, chociaż perfumy to taki klasyczny prezent, który każdy lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No klasyczny i taki dość delikatny, bo każdy ma inny zapach :D

      Usuń
  21. My jakoś nigdy nie obchodziliśmy Walentynek. Ot, tak! Zwykły dzień... A jeśli spojrzeć trochę inaczej, to mogę nawet powiedzieć, że mamy kilka walentynek w roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne podejście do sprawy! Bo szczęśliwi w związku powinnismy być cały rok nie tylko w walentynki :)

      Usuń
  22. Perfumy i biżuteria zawsze są sprawdzonym pomysłem na prezent :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te breloczki to bardzo fajny pomysł, coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo mega! Każdy był zadowolony, gdy go dostał :D

      Usuń
  24. Bardzo ciekawe pomysły. Perfum u mnie zawsze się sprawdza, ale tym razem mam zamiar mojego męża zaskoczyć czymś innym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biżuteria to doskonały pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. My raczej robimy sobie na walentynki skromne prezenty, jakieś kwiatki, czekoladki itd. Stawiamy na spędzenie miło wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mile spedzenie wieczoru jest najwazniejsze! :)

      Usuń
  27. Spadłaś mi jak z nieba akurat czegoś szukam dla męża ;p myślałam właśnie nad czymś spersonalizowanym <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z moim mężem może wybierzemy się do kina. Upiekę ciasto i poświętujemy z winem. Nie potrzebujemy okazji, żeby kupić sobie perfum itd :) Zresztą mamy wspólne konto, to żadna niespodzianka. Coś się kończy to po prostu kupujemy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, ja to jeszcze w zwiazku malzenskim nie jestem i troche inaczej to z nami wyglada :D

      Usuń
  29. Bardzo fajne propozycje nie tylko na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że każda propozycja jest ciekawa, ale również uważam, że taki prezent od serca często najbardziej cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te breloczki wyglądają bardzo ciekawie! :)
    Ściskam gorąco,
    Werka

    OdpowiedzUsuń
  32. Perfumy to zawsze dobra opcja! ;) ja kupiłam w tym roku chłopakowi portfel i zrobiłam własnoręcznie czekoladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. u nas w tym roku wjeżdża pizza ;DD

    OdpowiedzUsuń
  34. Always love a great perfume! Lovely ideas.
    I just followed your lovely blog. ❤ Happy V-day!

    OdpowiedzUsuń
  35. Biżuteria to zawsze super pomysł ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł te breloczki. A my po prostu siebie znamy i kupiliśmy sobie to z czego wiemy, że druga osoba się ucieszy. Ja dostałam książkę a mój mąż elementy do tworzenia makiet :). Oprócz tego oczywiście romantyczny wieczór najważniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja dałam mężowi perfumy i... tradycyjnie bokserki walentynkowe :))
    Od lat z okazji walentynek, czy pod choinkę do prezentu dorzucam tematyczne bokserki. A te walentynkowe są zawsze wyjątkowo urocze w serduszka, całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe i niezapomniane pomysły na prezent walentynkowy.
    Zwłaszcza zegarki i perfumy.
    Szczęśliwych walentynek z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  39. My walentynki spędziliśmy w domu z dziećmi zajadając się pizzą :P :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Perfumy to zdecydowanie prezent idealny ❤
    Uwielbiam piękne zapachy!
    Ciekawy post. Dobrego dnia! ☕
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś bardzo kreatywna, więc mamy wspólną cechę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Breloczki są extra! Szkoda, że nie zajrzałam tu przed walentynkami. ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj