Podsumowanie tygodnia


Cześć! Mam nadzieję, że tydzień minął Wam równie dobrze i produktywnie jak u mnie. Wiadomo, w sobotę i w niedzielę miałam lekki kryzys, który niestety wygrał i troszeczkę poddałam się pokusie, ale w diecie jest to nawet wskazane. Zauważyłam, że kilogramy stanęły w miejscu, co jest normalne. Chociaż u mnie stało się to zbyt szybko, bo po 4 tygodniach redukcji. Zatem, kluczem do ruszenia naszego organizmu do ponownego zrzucenia kolejnych kilogramów jest właśnie delikatne odstępstwo od diety przez dwa/ trzy dni. Od jutra znowu ograniczę białe pieczywo i tłuste potrawy (jak i słodycze).


______________________________

Niezmiernie dziękuję Wam za wszystkie komentarze i większą aktywność u mnie na blogu. Bardzo mnie to cieszy, co oczywiście motywuje bardziej do prowadzenia go. Dzisiaj wrzucę Wam świetne pomysły na SZYBKIE obiady. Na prawdę. Chwila roboty i jest. 
Pierwszym pomysłem jest najzwyklejszy kurczak opanierowany w płatkach kukurydzianych, podany z pieczonymi frytkami. Szybko, prosto no i nawet mogłabym rzec, że tanio :)


Drugim pomysłem jest makaron bolognese. Jedyną różnicą w tym wszystkim jest baza sosu- musi być to passata. A tak poza tym wszystkie składniki takie jak: cebula, czosnek i kurczak, smażone są na oliwie bądź oleju kokosowym. Ser mozzarella na górę (oczywiście tarta) no i mamy obiad ;)


______________________________

Niedziela u mnie minęła bardzo szybko. Oczywiście była produktywna, bo wiadomo... W sobotę odpoczywam a w niedzielę dopinam wszystko na ostatni guzik. Dodatkowo została zlecona mi kolejna praca. Jest to karykatura. Będę oczywiście jeszcze ją poprawiać, ale pokażę Wam efekty pracy:




______________________________

BARDZO, ALE TO BARDZO, chciałabym Was zaprosić na nowo założonego bloga baaaaardzo utalentowanej i zapartej osoby :) Dąży do celu, nie zwracając uwagi na porażki. BA! Mało tego, wyciąga wnioski i z każdym dniem to co robi, robi to jeszcze lepiej :)


Serdecznie zapraszam na stronę, gdzie My, kobiety, jesteśmy tam tematem numer jeden. Justyna - bo tak nazywa się autorka bloga, dba o piękno naszej cery, ciała i przede wszystkim dba o nasze piękno wewnętrzne. Dowiecie się tam, w jaki sposób powinnyśmy czyścić skórę twarzy, by była ona promienna i pozostawała beż żadnej skazy. A każdy miły komentarz, pozostawiony pod postem, motywuje jeszcze bardziej ;) 



Także na dzisiaj byłoby tyle. Jeszcze raz dziękuję za wszystko i do kolejnego! :)

Komentarze

  1. Jaka fajna karykatura. Masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z tym talentem to bym sie klocila, ale staram sie jak moge ;)

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o szybkie obiady, kurczak pod każdą postacią świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszne jedzonko :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza propozycja na obiad bardzo mi się podoba :D
    Przepięknie wyszła ta karykatura :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zawsze szybko i przede wszystkim smacznie :D

      Usuń
  5. Piękny rysunek! Ja ostatnio zaczęłam rysować ale bardziej tak rekreacyjnie :) Ciekawe pomysły na obiady :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas leci zdecydowanie za szybko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczak w płatkach kukurydzianych to pyszny pomysł na szybki obiad :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj..smaka mi zrobiłaś na ten makaron. Mój tydzień zleciał dość spokojnie gdyż w jednej pracy miałam urlop więc automatycznie czasu było więcej na wszystko

    OdpowiedzUsuń
  9. Tydzień minął bardzo szybko ! Super ta karykatura!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne podsumowanie - muszę zrobić kurczaka w płatkach. Proste, szybkie i smaczne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana masz bardzo wielki talent artystyczny. Po Twoich propozycjach obiadowych zrobiłam się bardzo głodna. ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Kochana za polecenie , cieszę się że Twój blog tak świetnie się rozwija ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze Twoj rozwinie sie jeszcze bardziej! ;)

      Usuń
  13. Ślicznie kochana rysujesz ;p ja jestem na redukcji dopiero 2 tygodnie :D pysznie wygląda to spaghetti narobiłaś mi smaka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ;) super, ze zaczelas! trzymaj tak dalej :D zawsze poczatki sa najtrudniejsze ;p

      Usuń
  14. Widzę naprawdę smakowite dania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! naprawdę fajnie rysujesz:)
    dania mega apetyczne, często przygotowujemy sobie bardzo podobne obiady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zwolenniczka prostych, szybkich i smacznych rzeczy :D ze wzgledu na troche napiety grafik w ciagu dnia, liczy sie jednak czas przygotowywania posilkow ;p

      Usuń
  16. Pięknie rysujesz <3. Przy okazji przypomniałaś mi jak uwielbiałam kurczaka panierowanego w płatkach kukurydzianych, trzeba ugotować kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, ze Cie zainspirowalam no i przy okazji przypomnialam o czyms dobrym :D

      Usuń
  17. Pięknie rysujesz :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alez oczywiscie, ze skorzystam z zaproszenia :)

      Usuń
  18. Uwielbiam takiego kurczaka! Moja mama czasem go robi na obiad :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, bo taki kurczaczek to bardzo dobry pomysl :D

      Usuń
  19. Ładnie rysujesz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  20. Do kurczaka w panierce z płatków kukurydzianych przymierzam się od lat. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wystarczy doslownie chwilka i wszystko wrzucasz do piekarnika ii... gotowe :D

      Usuń
  21. Oj pyszności na talerzu. :) Przepięknie rysujesz, świetna karykatura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo kolejny foodbook :D także mam nadzieje, ze się spodoba :D

      Usuń
  22. Jestem pod wrażeniem Twoich rysunków. Emanuje z nich taka prawdziwość i piękno :)

    Co do obiadów oba są w moim typie i właśnie takie dania lubię :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne rysujesz :) Makaron zawsze jest fajną i szybką opcją na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz talent! super <3 zazdroszczę!
    A co do obiadków to spaghetti to jest niebo w gębie! https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale smaczne dania na zdjęciach �� rysunek świetny ��

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale zachęcająco wyglądają Twoje potrawy, pycha!
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  27. jak Ty wspaniale rysujesz!! piękne to ;o ja nawet prostej kreski nie narysuje haha

    OdpowiedzUsuń
  28. Başka ülkelerden olsak da hep aynıyız, insanız. Sizi çok samimi ve başarılı buldum. Çizimlerinizi ve yazdıklarınızı çok beğendim. Umuyorum mutlu günleriniz olur.

    Türkiye'den sevgilerle.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lehçe yazmak isterdim ama diliniz çok karışık görünüyor :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj