FIT kanapki, które na pewno polubisz!


Witam Was moi mili po dłuższej przerwie! Przepraszam za tak długą nieaktywność, no ale wiadomo czym jest to spowodowane. Niestety praca na etacie, obowiązki domowe i dodatkowe zajęcia, które sprawiają Nam radość, nie zawsze idą ze sobą w parze. 
Jeszcze, żeby tego wszystkiego było mało, pogoda... AH, TA WIOSENNA POGODA. Mam dość tych mrozów, minusowych temperatur rano, skrobania szyb w samochodzie no i dołującej aury zza okna... Nienawidzę takich pogodowych okresów. Chyba powinnam zmienić kraj na jakiś ciepły. Mam nadzieję, że w końcu to nadejdzie ;)

Póki co zabieramy się dzisiaj za propozycje zdrowych kanapeczek na redukcji ;). Temat baardzo prosty, ale czasami wydaje mi się, że przez wiele osób (szczególnie na redukcji) nieznany. Uwierz, że dieta to nie znaczy pożeranie sałaty na śniadanie, obiad i kolacje. Można wykombinować na prawdę spoko przepisiki. 


KANAPKI Z TWAROŻKIEM :
SKŁADNIKI: twaróg naturalny chudy Pilos" 60g; plaster sera mozzarelli (ok.3g.) 1 ugotowane jajko; mix sałat (twója ulubiona, u mnie jest ze szpinakiem i roszponką); 1 pomidor; 1 kajzerka; szczypiorek; pieprz, sól.
Twarożek rozdrabniamy z posiekanym szczypiorkiem. Dodajemy soli i pieprzu (wedle uznania). Rpozkrojoną wcześniej kajzerkę smarujemy. Następnie nakładamy garść sałaty, mozzarellę, pokrojone jajko i pomidora. Przyprawiamy ponownie solą i pieprzem i gotowe ;)

KCAL: 392     BIAŁKO: 29,3g     TŁUSZCZ: 11g     WĘGLOWODANY: 44,4g


KANAPKI ZE SMAŻONĄ PIERSIĄ Z KURCZAKA:
SKŁADNIKI: dwie kajzerki; 80g piersi z kurczaka; jeden plaster sera żóltego; mix sałat; pomidor; ogórek; ketchup, musztarda (1 łyżeczka); sól i pieprz, papryka słodka, papryka ostra, papryka wędzona. 
Na początek musimy przekroić plaster kurczaka na dwie częsci, by wyszły nam takie "ala schabowe". Przyprawiamy paprykami, solą i pieprzem. Na rozgrzany olej kokosowy, może to być oliwa z oliwek (pół łyżeczki) wrzucamy kurczaka. Gdy z jednej strony się zarumieni, przewracamy go na drugą stronę, po czym na mięso nakładamy ser żółty, tak by on się roztopił. Spód kajzerki smarujemy ketchupem, nakładamy sałatę, usmażonego kurczaka z serem; pomidorka, ogórka. Górną część bułeczki warto też jest posmarować musztardą. GOTOWE!
KCAL: 569    BIAŁKO: 39.3g     TŁUSZCZ: 13.6g     WĘGLOWODANY: 79g


KANAPKI ZAPIEKANKI:
SKŁADNIKI: 2 pomidory; pół cebuli; 4 duże plastry mozzarelli (lub 6 małych kuleczek); dwie kromki chleba; sól, pieprz.
Nic prostszego. Składniki (prócz mozzarelli) kroimy w małą kosteczkę. Przyprawiamy, nakładamy na chleb. Na górę rzucamy mozzarellę, wkładamy do piekarnika i czekamy aż ser się roztopi. 
KCAL: 438    BIAŁKO: 27,6g     TŁUSZCZ: 14.7g       WĘGLOWODANY: 54g

Kanapki zazwyczaj robię sobie na śniadanie. Czasami jest to też kolacja, ale to zależy od tego co mam w lodówce. 
Pamiętaj, że dieta to nie dieta tylko zdrowy styl życia. I to nie Ty masz być pod nią dostosowana tylko ona do Ciebie ;). 

Całuski ❤️

Komentarze

  1. Pięknie i smakowicie wyglądają <3 Też lubię takie kanapki
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi smaka narobiłaś na takie kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie 3 propozycje kanapek jak najbardziej do mnie przemawiają :) Chętnie wypróbuję Twoje przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie bo ja kocham kanapki :D Twoje propozycje są mega apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, kolorowe i smakowicie wyglądające kanapki! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tę z twarożkiem chętnie bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu apetycznie! :) Też mam dość zimna, lockdownu, przeziębiłam się do tego, przez co już gonią do lekarza, jak ja mam tak co chwilę :/ Zaraz coś zjem, zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie! życzę ci więcej czasu dla siebie, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo tak! dla mnie wiosenne i piętrowe kanapki to teraz codzienność! uwielbiam, ale i smakują najpyszniej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym bez zastanowienia. Wyglądają przepysznie i przede wszystkim są zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm, ale masz tu pyszności! Super, że podajesz kalorie.
    Osobiście najbardziej lubię kanapki z guacamole - ale zamiast czosnku dodaję trochę cebulki i trochę papryczki chilli. Jest wtedy o niebo lepsze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kanapki są przepyszne! I to prawda na redukcji można jeść smacznie, zdrowo i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ostatnia to mojej ulubione połączenie :)Smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za piekna prezentacja, zglodnialam na ich widok!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepysznie prezentują się Twoje kanapki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko wygląda obłędnie smacznue ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie "inspiracyjne" kanapki! Z pewnością skorzystam z przepisów, bo choć staram się kombinować z doborem składników, to jednak moje kanapeczki co nieco się różnią od Twoich propozycji :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę z podanych wartości kalorycznych! Wszystkie trzy propozycję z przyjemnością przetestuję, wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie kanapki ��

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie kanapeczki. Najlepsze co może być :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż zgłodniałam :-) Wyglądają pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie ♡
    Wyglądają wspaniale, aż zrobiłam się głodna :) Jestem wielką fanką kanapek, to zawsze dobre śniadanko ale i kolacja. Staram się, by były rozmaite i kolorowe :) Chętnie zainspiruję się twoim wpisem, bo jest naprawdę genialny. Staram się by moi bliscy również cieszyli się z takiego pomysłowego śniadanka :) Jak dla mnie, rewelacja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Kanapki zapiekanki są moimi ulubionymi kanapkami na śniadanie. Uwielbiam ten zestaw z serem mozzarella, pomidorami, cebulką albo szczypiorkiem i przyprawami, pycha😋

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają bardzo apetycznie! Często takie jem na kolację albo nawet na obiad plus jakaś surówka czy brokuł:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorowe kanapeczki są super! Bardzo je lubię, bo to uczta i dla brzuszka i dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kanapki z piersią dla mnie wyglądają mega i muszą na pewno też tak smakować <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Kanapki palce lizać! Aż ślinka leci. Muszę takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No takimi kanapkami nie tylko narobiłaś mi smaka, ale przypomniałaś, że czas na drugie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O mniaaam! Pyyszka! 😋❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojjj wyglądają tak pysznie! Uwielbiam kolorowe kanapki, a najbardziej te z jajkiem, awokado, łososiem. Aż zrobiłam się głodna i chyba zaraz pójdę zrobić sobie smaczną kanapkową kolację :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądają, zwłaszcza zaintrygowały mnie te pierwsze, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naszła mnie ochota na takie kanapeczki z jajkiem muszę sobie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  33. W dzieciństwie jadłam takie kanapki z twarożkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy bym nie pomyślała, że można je jeść na redukcji. Od dziś wprowadzam w życie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj