moje torebkowe skarby

 


Cześć! Dzisiaj postanowiłam, że pochwalę się Wam moimi torebkami. Jedną noszę częściej, bo jest właśnie wygodna i poręczna, a drugiej używam rzadziej (jakaś okazja, czy po prostu muszę wziąć więcej rzeczy na raz).
Na pierwszy rzut wybrałam mojego ulubieńca z H&M. Ta torebka ma chyba już 4 lata, a noszę ją najczęściej ze względu na bardzo mobilny model. Jest ze sztucznej, bardzo przyjemnej w dotyku skóry:




Drugą perełką w moim rankingu, jest torebka, całkiem podobnych rozmiarów do poprzedniej, z Calvin Klein. Dostałam ją w prezencie od mojego mężczyzny chyba na urodziny (chociaż już nie pamiętam). Też śmigam w niej bardzo często. Tak jak poprzedniczka, jest ze skóry o tym samym kolorze:


Trzecią torebkową miłością jest malutka torebeczka z Armaniego. Mieści się do niej tylko telefon i portfel. Chociaż czasami włożę do niej okulary przeciwsłoneczne w etui. Mała, poręczna. Przeważnie zakładam ją, gdy wyruszam na dłuższe spacery, wyprawy, zakupy. Również, tak jak pozostałe, jest w kolorze czarnym :D 



No i teraz pokażę Wam całkiem coś innego. To będzie nerka z Bershki. Kocham ją! Już tyle wycieczek ze mną zwiedziła... Gór, mórz, miast, że sama w sobie jest zabytkiem :D no i szczerze mówiąc, trzyma się świetnie!:



Przedostatnią perełką jest duuuża torba z DIEVERSE. Ze względu na swą gabarytowość, ta torba spędza ze mną najmniej czasu. Zabieram ją zazwyczaj wtedy, gdy mam do zabrania sporą ilość dokumentów lub laptopa. Poza tym, można do niej zmieścić wszystko! Jest tak pojemna, że czasami mam problem ze znalezieniem czegoś w środku...


Ranking zakończy całkiem nowy nabytek. Jest inna od wszystkich. Różni się przede wszystkim kolorem. Fason tez ma taki dość odmienny od swych poprzedniczek. Jednak uważam, że ma coś w sobie. Póki co zaliczyła ze mną dwa wyjścia i mam nadzieję, że będzie ich o wiele więcej :). Jest to torba z GUESS. Wkurza mnie jednak w niej ten pasek, bo jest przymocowany po przekątnej, czego nie lubie... A nie wiedziałam o tym w momencie zamówienia. 




A Wy posiadacie swoje perełki? Jaki fason lubicie najbardziej? Czy Wasze serce skrywa minimalizm czy jednak gabarytowe rozmiary? 
Życzę znośnego tygodnia :)



Komentarze

  1. Oh so cute bags darling
    I love it the bags
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. ta z złotą klamrą bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga torebka podoba mi się najbardziej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka z Calvina jest śliczna! :) A nerki to świetna sprawa, są mega praktyczne, szczególnie właśnie na wyjazdach

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja torebek! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebeczka od Armaniego jest śliczna, nerka z Bershki też mega fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te dwie ostatnie torebki najlepsze :) Ja ogólnie lubie duże torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ta Diverse sprawdziłaby się najlepiej, bo ja noszę ze sobą pół świata w torebce. Mam też kilka małych torebek, ale zupełnie nie umiej się w nie spakować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Your purses and bags are beautiful and trendy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, moja siostra to zbieracz torebek, u mnie 2 czarne, mniejsze.Jest i trzecia większą ale na jakieś wyjazdy , też nie mogę w niej nic znaleźć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka Armaniego jest super, sama chętnie bym taką widziała u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te torebki ;) Ja od 4 lat staram się kupować tylko nie skórkowe torebki . Mam sporo torebek której mam ponad 6 lat i to są ze skory. Ale obecnie moje nabytki naczęściej z eko skory . Widzę ze lubisz czarne torebki . Nic dziwnego zawsze do wszystkiego psują . Ubustwiam nerki .

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne torebki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebki bardzo fajne. Bardzo podoba mi się ta CK. Podobają mi się torebki Guess, miałam już dwie i niestety szkoda, że ich cena nie idzie w parze z jakością

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta z Calvina mi się najbardziej podoba. Kocham też nerki, także zajmuje miejsce nr 2:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie torebki są śliczne, każda ma coś w sobie, każda jest urocza :) Ja mam kilka torebek, nie potrafiłabym wybrać ulubionej. Do pracy sprawdza mi się duża torebka, która pomieści najpotrzebniejsze rzeczy a trochę ich mam :D Torebka- worek jest najlepsza na wyprawy po górach, które tak kocham. No i jeszcze nerka- mój typ na letnie wycieczki, kiedy to nie potrzebuję mieć wiele przy sobie. Lubię też eleganckie małe torebki, na specjalne wyjścia i chodź takich wyjść nie ma za wiele, to mimo wszystko dobrze taką torebkę mieć :)
    Wspaniały wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja odkąd odkryłam torebki marki Wittchen nie kupuję innych;) najlepsza marka toreb na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba Twoja torebkowa kolekcja :) Każda jest inna i wyjątkowa na swój sposób, co jest naprawdę super. I tak naprawdę każdą z nich z chęcią bym widziała u siebie, bo trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna kolekcja torebek, Guess i nerka bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Calvin Klein jest śliczna:) Koniecznie muszę się zaopatrzyć w nowe torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebeczka od Armani jest śliczna, nerka bardzo praktyczna, chociaż ja nie używam :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka Kelvina podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam torebki. Na pewno mam ich więcej niż butów.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam minimalizm w kwestii ilości posiadanych torebek, ja mam do nich ogromną słabość choć staram się ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym mieć kiedyś torebkę od Armaniego. Ah marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne torebki, masz wybór na każdą okazję :). Nie lubię nerek, ale ta od Bershki jest bardzo ładna, mogłabym ją polubić :). Najbardziej mi się podoba Guess, zresztą lubię tę markę, mam ich dwie torebki i trochę innych rzeczy. I też nie cierpię tych pasków mocowanych bez sensu po skosie, nie wiem czemu ma to służyć! Kilka razy zrezygnowałam z zakupu tylko z powodu takiego paska, mimo że torebka była bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj