dzinsowa kurtka z personalizowana grafika

 


Dzisiaj taki szybki wpis, bo serio.... No, ale ostatnio nie mam czasu praktycznie na nic. Wszystkiemu winna jest oczywiście aktywność w pracy. Często muszę zostawać po prostu dłużej. Nie wyrabiamy się z zamówieniami... No nic, tak już jest. Za to jestem z siebie strasznie dumna, bo znajduję odrobinkę czasu na swoje hobby, aktywność fizyczną no i na jakieś szaleńswa kulinarne. 

___________________________

Wrzucam więc obiecany projekt na kurteczkę dla koleżanki na urodziny. Mam nadzieję, że jej się spodoba ❤️❤️❤️





A Wam jak tam mija tydzień? Mam nadzieję, że również produktywnie i nie tracicie czasu na jakieś małe głupotki 😁



Komentarze

  1. Wow, chciałabym dostać taki prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wygląda genialnie! :)
    Zazdroszczę talentu!

    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja *.* Jestem pd wrażeniem pomysłu i Twojego talentu :) Oryginalna kurtka której nie ma nikt inny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łooo i to się nazywa prezent:D idealnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mile slowa! ;)

      Usuń
    2. a bardzo proszę :) mnie miło oglądać tak cudne prace:)

      Usuń
  5. Świetnie to wygląda! Pozazdrościć talentu i prezentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra! Takie prezenty od serca docenia się jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie się to prezentuje! Piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygląda ta kurtka 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł i wykonanie :) gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię personalizowane prezenty ! ; ) widać że ktośnas zna ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ty masz talent! Cudownie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja żałuję, że nie mam w moim bliskim otoczeniu takiej koleżanki, artystki z takimi pomysłami😊

    OdpowiedzUsuń
  13. A jakie to są farby do tkanin? I czy są trwałe? Jeśli oczywiście mogę zapytać💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa farby z Textile Solid, ale polecam takze z firmy tex z renesansu ;) utrzymuja sie na ubraniach, spokojnie, ale pranie trzeba robic w niskich temperaturach a najlepiej w rekach :D

      Usuń
  14. Podziwiam talent :)
    Pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! ale świetna kurtka, masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem, super efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Uwielbiam takie spersonalizowane produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ostatnio też słabo z czasem bo pracuję od rana do wieczora ;( Mega mi się podobają takie katany ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na prezent. Takie spersonalizowane są najcenniejsze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna grafika. Pewnie trochę żal będzie koleżance nosić – może lepiej wyciąć i oprawić w ramkę, he, he.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo, że krótki wpis to i tak bardzo się cieszę, że pochwaliłaś się z nami swoją twórczością. Super, że robisz coś tak kreatywnego. Cudownie to wygląda! Mam nadzieję, że w końcu będziecie mieć trochę luzu w pracy i znajdziesz czas dla siebie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne wykonanie, takie prezenty są wyjątkowe, bo stworzone z pasją i sercem! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Z kolei w mojej pracy przesada. Takie maratony, że na tę produktywność po pracy, ledwie starcza sił. I na aktywność fizyczną jej mało.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię proste rzeczy, a ta kurtka wygląda super. Twoja koleżanka na pewno będzie zadowolona. No i jeszcze zrobione samodzielnie, ekstra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacja! Jak ja lubię takie wyjątkowe, charakterystyczne rzeczy wykonane własnoręcznie, tak od serca. Bardzo mi się podoba sam pomył, jak i precyzyjne wykonanie :) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh wow! Kochana, masz talent! Pięknie Ci to wyszło. Koleżanka na pewno będzie zachwycona :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna ta kurteczka- jak ja uwielbiam takie rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. no piękna! <3 zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam personalizowane rzeczy ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Przepiękna! Robi wrażenie :) Sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurtka prezentuje się przepięknie *.* Będzie super prezentem :D
    Można tylko pozazdrościć talentu :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam serdecznie ♡
    Wow, rewelacja! Wygląda to wspaniale, jestem zachwycona :) Kocham takie kreatywne pomysły! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, świetna! Genialny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękna kurtka. Też chcę taką :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj