FoodBOOK #4

 


Dzisiaj foodbook! Nie jest jakiś nadzwyczajny, ale to tylko i wyłącznie dowód, że dieta nie musi być nie wiadomo jak wycudowana. Jesteśmy tylko ludźmi, nie mamy często czasu, jemy w pośpiechu. Zacznijmy może od śniadanka. Jest to mój typowy omlecik z truskawkami (zdjęcie u góry posta)

ŚNIADANIE:
- 1 JAJKO;
- 25G MĄKI KUKURYDZIANEJ
- ŁYŻECZKA PROSZKU DO PIECZENIA
- 2 ŁYŻKI JOGURTU SKYR (u mnie 0% naturalny)
- GARŚĆ MALIN
- TRUSKAWKI
- ODROBINA SOSU KLONOWEGO (lub jakiegoś innego słodkiego)
- 5 ML MLEKA.

WYKONANIE:
Białko oddzielamy od żółtka i ubijamy na sztywną pianę. Dodajemy mąkę kukurydzianą, proszek do pieczenia, mleko no i żółtko. Mieszamy. Masę wylewamy na rozgrzaną patelnię i smażymy pod przykryciem. Na góre smarujemy skyrem, dodajemy malinki, truskawki i polewamy sosem sojowym. KONIEC!

OBIAD:


Niestety przepisu Wam nie powiem, bo to akurat gotowe ravioli ze szpinakiem. Znajdziecie je wszędzie : lidl, biedronka, care4. Mają mało kalorii, bo tylko 250kcal w 100g. U mnie na zdjęciu jest 220g ;)


KOLACJA:

Najzwyklejsze kanapki z hummusem i smażonym jajkiem. Na górę ogórek i rukola. Nic specjalnego. Zaprezentowana porcja na zdjęciu ma 478kcal. 


Dokładne przepisy najdziecie u mnie na INSTAGRAMIE: FITSTIV 
Tam staram się dodawać praktycznie codziennie co jem razem ze składem i dokładną kaloryką. 
Chcecie więcej takich szybkich foodbooków z mojej strony? Piszcie!

Komentarze

  1. Fajny omlecik, jeszcze nie robiłam z mąką kukurydzianą :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przed śniadaniem i aż się głodna zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię oglądać takie foodbooki. :) Przyznam, że sama zastanawiałam się nad taką formą na blogu czy ig, ale to może w niedalekiej przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zwyczajnie, a jak pysznie! Sama chętnie robię podobne omlety na śniadanie i przyznaje, że są pysznie :) Ravioli ze szpinakiem uwielbiam! Dosyć często kupuję jak nie chce mi się wymyślać co na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie:D takie pyszności oglądać przed snem to źle się skończy haha:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, żebym miała rano czas na takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie to wszystko wygląda, najbardziej zjadłabym omlety:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, mniam. Takie gotowe ravioli często sobie kupuję. Jest bardzo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo apetyczne to menu. Wszystko, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same pyszności, narobiłaś smaka :D
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności! Ja niedawno kupiłam takie ravioli w biedronce, ale jeszcze nie robiłam :D Może jutro będzie na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten omlecik wygląda mega apetycznie i kolacyjka tez super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjadłabym taki omlet :) Reszta też smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam omlety, narobiłaś mi smaka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale bym zjadła taki omlecik, pycha wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh so good and colorful dishes

    OdpowiedzUsuń
  17. Same pyszności, wszamałabym takie jedzonko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie u Ciebie. Ostatnio polubiłam racuchy z mąka kukurydzianą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj