Weekend.

 


No to dzisiaj zaczynamy weekendzik. Powiem Wam szczerze, że mam baaardzo dużo pracy. No, ale! Dla chcącego nic trudnego! Zawsze powtarzam, że stopień lenistwa zależy od nas samych. Argumenty o odpoczynku np. bezsensownym przeglądaniu facebooka, jakoś do mnie nie przemawiają. Ja jestem zwolenniczką aktywnego odpoczynku. Tak samo jest z wakacjami - jeżeli mam do wyboru beztroskie leżenie na plaży i wycieczki po górach, to zdecydowanie wolę tą drugą opcję (niestety w tym roku pojechaliśmy nad morze). Nie powiem, że ostatnio zaniedbałam swoje obowiązki wobec bloga, ale było to właśnie spowodowane utratą bliskiej osoby i ważniejsza dla mnie była pomoc mamie, która strasznie to przeżyła... Urlop poświęciłam właśnie jej. Za to wycieczka do Kołobrzegu wyszła bardzo spontanicznie. Były to przechadzki po plaży, po kołobrzeskim molo, ogólne zwiedzanie. Na plaży nie uleżałam nawet sekundy.



Dzisiaj odpuszczam sobie za to trening. Jeden dzień na regeneracje, BA! Nawet dwa, to rzecz, która chcąc nie chcąc, ale musimy wprowadzić nawet przy redukcji... Nic na siłe. W momencie, gdy organizm jest przemęczony, mamy mniej energii, nasze ciało się buntuje i najczęściej doświadczamy tzw. 'zjazdów mocy'. Zdecydowanie jesteśmy osłabieni i po prostu nie mamy siły na kolejne dni. Przez to własnie dochodzi do braku przyjemności z treningu (jest to katowanie samego siebie). Także odpoczywajmy, ale AKTYWNIE. Już nawet nie chodzi o aktywność fizyczną, ale psychiczną, umysłową. Dobre w takim wypadku będą Twoje hobby, pogłębianie wiedzy, nawet nauka języka! Youtube jest cudowną platformą do tego typu rzeczy. Nie traćmy wolnego czasu na głupoty, bo to nam w życiu nie pomoże. 

Bardzo dziękuję za wszelkie słowa otuchy i wsparcia w poprzednim poście. Jesteście świetni! Gdyby każdy był przynajmniej w połowie taki jak Wy, świat byłby piękniejszy przy czym żyłoby się po prostu lepiej :)
Także na dzisiaj z mojej strony to tyle. Całuski! ❤️

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Takie spontaniczne wycieczki są fajne. A nad morze to w ogóle super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie narzekam :D zawsze to jakas odskocznia od rzeczywistosci ;p

      Usuń
  2. Mądrze napisane :) Czasem pewnie, że trzeba sobie odpuścić, zwłaszcza, gdy znajdziemy się w gorszej sytuacji i bliska osoba potrzebuje naszego wsparcia.:) Ciekawy rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mega lubię spontaniczne wypady :)

    Bardzo mądrze piszesz, to się ceni! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w górach, ale wyjątkowo w tym roku nie chodzę, a właśnie leżakuję i się smażę na słońcu. Brakuje mi aktywności i ćwiczeń, ale nie cierpię tego robić, kiedy na dworze jest 40 stopni w słońcu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, przy takich upalach to zdecydowanie przesada :D

      Usuń
  5. Czas na regenerację i odpoczynek musi być! Ale tak jak mówisz - nie marnując czasu na scrollowaniu fejsa czy instagrama. Miłego weekendu! ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spontaniczne wycieczki 😍 Pięknie wyglądasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Spontaniczne wyjazdy są najlepsze. My będąc nad morzem zawsze do południa leżing, smażing a po obiedzie już tylko aktywnie do samego wieczora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, w ten sposob ;) Ja bylam juz kilka razy nad polskim morzem, a ani razu nie lezalam na plazy :D przysiegam :D

      Usuń
  8. Takie małe tripy są ekstra. Sama czasami takie robie, czasami samotnie. Takie bezsensowne przeglądanie FAcebooka strasznie może nam czas zjeść. Dlatego nawet ja wolę wziąć rower i pojechać do lasu! A odpoczynek każdy musi mieć!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower to swietna sprawa! Moze nie odpoczywasz przy nim fizycznie, ale psychicznie to jest cos niesamowitego. Chcialabym sobie w koncu kupic jakis fajny, ale poki co nie mam gdzie go postawic :/

      Usuń
    2. Ja się staram teraz codziennie śmigać, chociaż po 5 km, albo na chwilkę. Genialne uczucie, umysł odpoczywa!

      Usuń
  9. ..witam serdecznie :)
    ..uwielbiam morze, ale nie znoszę leżenia na plaży.. ale cudowne są spacery brzegiem morza ;)
    ..fantastyczne są nieplanowane wypady, bo nie lubię planowania preferuję spontaniczność :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śmierć bliskiej osoby z rodziny nigdy nie jest łatwa wiec dobrze że wspierałaś swoją mamę! Wycieczka warta uwagi, fajne klimaty wyjazdowe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ;( Juz jest lepiej, ale ciagle jest w naszym serduszku <3 pozdrawiam!

      Usuń
  11. Również lubię spędzać aktywnie czas, w tym roku w szczególności chciałabym poświęcić wolny czas na zwiedzanie Lubelszczyzny, na której mieszkam. Być może zdecyduję się na jeden jakiś dłuższy wyjazd gdzieś dalej, zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo prosze :D Tez pochodze z lubelszczyzny ;) te nasze 'ukrainskie' tereny sa na prawde warte uwagi ;)

      Usuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Spontaniczne wycieczki są najlepsze. Takie zostawiają najwięcej wspomnień :) Sama się na takie decyduję jak tylko mam okazję :)
    Odpoczynek jest bardzo ważną sprawą. Regeneracja (na różne sposoby) to podstawa zdrowia i radości :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie! Ciesze sie, ze mamy takie samo podejscie ;)

      Usuń
  13. Relaks jest bardzo potrzebny, a aktywny wypoczynek na pewno świetnie regeneruje :) wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham morze za jego szum, zapach i mokrość :) ale już plażing brzmi strasznie.
    Przykro mi, że straciłyście kogoś ważnego. Wiem jak bardzo to boli. Słowa nie zawsze pomagają, ale już obecność, karmienie oczu pięknem, taka delikatna czułość - to wszystko na nowo prowadzi ku życiu. Mam nadzieję, że ta wycieczka chociaż na moment przypomniała wam, że świat może być piękny pomimo straty. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi przykro z powodu Twojej straty.
    Takie spontaniczne wypady są często najlepsze, też wolę aktywny wypoczynek, ale jak już się wymęczę, to mogę nawet chwilę poleżeć na plaży.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego weekendu . Czasem warto odpuścić 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Też wolę aktywny wypoczynek ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że udało się wybrać na wycieczkę. Takie spontany są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpoczynek, wsparcie rodziny w trudnych chwilach to nic z czego powinnaś się nam tłumaczyć :) są ważniejsze rzeczy niż blogowanie ;) ja też lubię aktywny odpoczynek i raczej nie zdarza mi się leżeć na plaży ale morze samo w sobie uwielbiam i kocham spędzać ciepłe wieczory na plaży ze znajomymi :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj