kanapki z maslem orzechowym




 MOZE WAS ZASKOCZE. Masło orzechowe, okej. No, ale co robią owoce na tej kanapce? AAAA to jest właśnie to! 
Chciałabym przedstawić Wam świetny pomysł na urozmaicenie sobie kanapek z masłem orzechowym. Zaufajcie mi... Owoce takie jak; kiwi, mandarynki, banan, gruszka, jabłko, są świetne razem z chlebkiem i tym mazidłem ;)

Masło orzechowe - dlaczego warto je jeść? 
- ZAWIERA BIAŁKO - można spokojnie zastosować je w diecie wegetariańskiej czy wegańskiej;
- OGROMNA ILOŚĆ BŁONNIKA - co oczywiście pomaga w prawidłowej pracy jelit no i wspomaga redukcje;
- WITAMINA E - tzw. witaminka młodości (chyba nie muszę tłumaczyć)
- NIENASYCONE KWASY TLUSZCZOWE - takie jak; omega 3, omega 6, omega 9 (usprawniaja prace mozgu, obnizenie cholesterolu, zmniejszenie ryzyka zakrzepicy krwi)

WARTO TEŻ DODAĆ, że masło orzechowe jest bardzo kaloryczne, bo w 100g zawiera 600kcal. Są to jednak tłuszcze z grupy tych dobrych. Na redukcji nie możemy wyeliminować tłuszczy całkowicie. Wbrew pozorom są nam na prawdę sprzymierzeńcami w utracie wagi. Dlaczego? A dlatego, że nienasycone kwasy tłuszczowe, które zawiera masło orzechowe, pomagają w rozbiciu tkanki tłuszczowej. Dzięki nim nie odkłada nam się 'co nieco' w okolicach bioder. OCZYWIŚCIE WSZYSTKO W GRANICACH ROZSĄDKU! Myślę, że jedna łyżka dziennie (ok. 160kcal) wystarczy. 

A najważniejsza zasada to: nie produkt powoduje to, że tyjemy tylko ILOŚĆ.


a teraz prywata: czasuuu maaało! Jednak pamiętam o Was wszystkich i na prawdę staram się zrekompensować Waszą aktywność u mnie na blogu ;)

Jeszcze dwa zdjęcia z niedzieli, przy przepięknym zachodzie słońca i lecimy z kolejnym tygodniem!




Komentarze

  1. Jadłam na śniadanie kanapki z masłem orzechowym dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kanapki z masłem orzechowym ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam masło orzechowe zwłaszcza na przypieczonym pieczywie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kanapki . Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam takiego połączenia. Masło orzechowe z kiwi brzmi pysznie!!! Z bananem to już w ogóle megasłodka przekąska 😋!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować takich kanapek, bo naprawdę pysznie wyglądają :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/11/bezowa-sukienka-w-jesiennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze kanapki! :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/02/odkurzacz-jimmy-jv85-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanapki wyglądają znakomicie :)

    https://odcienie-koloru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kurze, a ja jeszcze nigdy w życiu nie jadłam kanapek na słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda tylko, że jestem uczulona na orzechy :(

    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love Peanut butter.. I'll take the recipe.it seems to be a real treat

    online shopping in Canada
    women’s jewelry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znajdziesz mnie tutaj